Miközben az index címlap meghozta a 15 ezredik nézőt is, a blogon most a kommentek közül szemezgetünk. Ezúttal csak a negatívakat soroljuk.

detoxxx: erre még gyúrni kell srácok
 
putyuli: A figura jól játszik, de a csaj nemcsak tehetségtelen, ronda disznó is.
 
estevez: Unalmas, lassú, művészkedő. dislike.

A bejegyzés trackback címe:

https://konstans.blog.hu/api/trackback/id/tr542763023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom70 2011.03.24. 10:10:54

Kinga, szerintem jól játszott. Jó lenne többször látni, hosszabb filmekben.

komjatius (törölt) 2011.03.25. 16:44:46

Szerintem jó film. Kicsit az Időutazó felesége hangulatára emlékeztet.
Ja, és a női szereplő szerintem szép és csinos. Igazán bájos lány. Nem tudom, milyen ízlése van annak, aki negatívan ír róla. Én is szívesen rátalálnék a liftben, a könyvtárban, bárhol. Azt hiszem, ideje körülnéznem Pakson. :)

buborék08 2011.05.15. 16:44:32

putyuli! Te melyik filmet láttad?? K...szép csaj a Kinga, és baromi tehetséges is. Ha nem hiszed zuzzál el Kaposvárra és nézd meg a saját szemeddel. Szerintem Neked fogalmad sincs a színészetről! Nem véletlenül húztam fel magam a hozzászólásodon! A lány, akiről írtál ugyanis a húgom!!!!!
süti beállítások módosítása